TISDAG..

Jobb idag på ambulansen, mellan 8 och 18.30..skulle egentligen till skolan, men Sofia var sjuk och kändes ganska meningslöst att åka dit när jag ändå inte kunde redovisa vårt GRUPParbete utan henne ;P babe <3
Fick en transport på förmiddagen, sedan hälsade jag på Becka på akuten eftersom dom fick larm med narkos..boooring. Var hur lugnt som helst =S suck.
men sedan kom dom tillbaka, mina ambulansvänner som Becka kallade dom..haha, och då blev det mera att göra! sedan kom Sandra och hade köpt med sig McD-mat, så hann slänga i sig det lite snabbt mellan två larm!
slutade vid halv sju, och då fick jag skjuts hem av Andreas och Jennifer =)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0