torsdag,

skola till 9, sedan blev det att jag och Maja gick till körskolan för att plugga, somnade dock i soffan i någon timme först..men sedan blev det plugg i två timmar..gjorde en pärm och lite test på datorn. satan vad jag suger! kuggade tre gånger! hahaha. kom på att jag nog måste plugga lite vägmärken^^ inte så lätt som man kan tro det där.
jaja, what a fuck.
bokade halkan idag, så nu är det fixat.
imorgon är det freeedag, äntligen! och SISTA DAGEN i skolan på sex veckor! börjar praktiken på måndag :D så jag och Sandra måste fixa våra schema och lite sånt tråkigt imon ;P hehe, sen hoppas jag nästan lite på en lugn helg..har redovisning i Historia A som jag ska skriva, och sedan arbete i Djurkunskapen som jag måste börja med..fattar inte varför jag valde den kursen! tråkigare har jag aldrig varit med om..imorgon ska folket vara i häststallet hela eftermiddagen..lilla jag som är hästallergisk har försökt få tag på läraren hela veckan, men utan framgång..så efter skolan imorgon (slutar 12 då) ska jag sola och träna! sedan måste jag plugga körteori hela halva helgen känns som också..jättekul! inte.
annars vet jag inte alls vad som händer i helgen faktiskt, kanske spela lite paintboll på lördag, eller träffa Frida..får se ;P
förresten hade en av läraren tokflipp idag, var inte så många i skolan eftersom vi bara hade lektion mellan 8 och 9 typ, så vi redovisade bara och lite så, och sedan skällde hon som fan på oss som var där bara för att resten inte var där..hmm^^ konstigt.

<33 pusshej!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0