torsdag!

skulle ju till körskolan imorse, men det var stängt fram till klockan 13..jaha, i Karlshamn klockan nio, vad skulle jag göra? Tog en kaffe och sedan gick jag på mitt pass på ambulansen strax före elva, först iväg uppåt skogarna och sedan iväg till Karlskrona, och sedan utåt skogarna igen..åkte med jättetrevliga och roliga människor! lärde mig en maaassa också! Skitkul verkligen ;P
Slutade vid 19.30 (skulle egentligen jobbat 14-21 idag, men blev 11-19.30 istället) och då mötte jag Andreas och Jennifer och fick skjuts hem. Schysst!
Imorgon ska jag vara i skolan vid 12.45 och sedan börjar jag jobba 17.15, går av passet på lördag morgon 17.15, en fredagnatt, så förhoppningsvis händer det mycket =)

Men pallar inte skriva mer nu, men har det kaaaaanon på ambulansen iallafall! Love it <3

Kommentarer
Postat av: bea

otur med att vänta. men du verkade ha kul ;)

2008-09-19 @ 12:25:50
URL: http://bloggbea.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0