Första dagarna på 2009.

Så, då var det 2009.
Min nyårsafton blev helt jävla kanonbra! Bästa hitills vågar jag nog nästan säga.
Jag, Jennifer, Daniel och Andreas hade verkligen supertrevligt!
Blev mat som gjordes av mig och Jennifer, baconlindad kyckling med parmesanost, hemmagjorda potatisklyftor, sallad och beasås, sedan skulle jag egentligen gjort vitlöksbröd men av vissa anledningar så hamnade all vitlök i sallades och på potatisen (EN HEL VITLÖK. yeah, that's right). Och jag luktar fortfarande vitlök om mina händer känns det som.
Anyway, gott var det iallafall!
Sedan satt vi och spelade spel och jag blev övertalad att Fishermans-grejen som Andreas hade med sig var god. Och JA. Det var den om man säger så. Smakade typ som att..dricka halstabletter. Haha. skitgott.
Blev även Twister-spelande och det gick ju med som det gick..haha ;D;D
Sedan blev det raketer och sånt vid tolv, och champangen var döäcklig. Men eftersom det var champange och dyrt så kände man sig ju tvungen att den skulle ta slut...ända tills vi fick reda på att den inte var så dyr egentigen.
Hahaha.
Flaskan låg kvar när jag körde hem idag om någon undrar!
Jennifer och Andreas stack vid ett-tiden, och vi somnade vid halv sex ungefär..sen så vaknade jag vid nio och gick upp och duschade och det var då liiiiite stökigt i vardagsrummet och köket..så i bakfylledimman slängde jag fram skurtrasa och allt och städade skinande rent på en halvtimme. Daniel blev lite chockad eftersom jag i vanliga fall inte är så intresserad av städning och liknande. Jag somnade iallafall igen sen, och det blev att vi vaknade igen vid halv fyra på eftermiddagen, och då mådde man ju inte lika bra som på kvällen innan ;)
Det blev iallafall lite spelkväll med Jennifer och Andreas igen, men jag fattade inget så jag gav upp och kollade på Sweet 16 på MTV istället, och sedan vid tolv så körde övertalade jag och Jennifer Andreas att vi skulle köra spökrundan, haha.
Sedan råkade vi på något sätt få sju cheeseburgare och en BigMc och co, i drive in på McDonalds...

Nu kom jag just hem iallafall, i eftermiddag blir det nog att träffa jobbarkompisarna från i somras på en fika och lite prat :) trevligt!
Nu ska jag ut med hunden.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0