Söndag.

Haft en lugn helg :) igår var jag bara hemma och tog det lugnt, och idag är jag hos älsklings Frida <3
Vi har färgat håret, kollat på Mamma Mia och lagat mat och lite så, himla trevligt :) nu sitter vi och kollar på Cityakuten och äter popcorn :) men ska köra hem snart, för ska iväg till veterinären med mormors hundar vid 9.00 imorgon, sedan vid 17 är det aupair-möte i kristianstad, och efter det ska jag nog hem till Daniel :)
Inte länge kvar nu tills skolan börjar heller, SISTA TERMINEN innan studenten! Känns helt sjukt.
Nu går vi 5 veckor, sedan börjar praktiken..då ska jag (och Sandra!) vara 6 veckor på medicin 8...får hoppas på att det blir lika bra och lärorikt som tidigare praktiker :)

Nu ska vi fortsätta kolla på cityakuten! pusshej <3

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0