Godnatt!

Klockan är inte så mycket ännu och det är inte ens helt mörkt ute ännu, men jag ska faktiskt ta och gå och lägga mig, klockan ringer 05.45 imorgon och då gäller det att vara fit for fight ;D
Hoppas jag inte drömmer som jag gjorde inatt, jag drömde världens sjukaste dröm att jag kom till akuten imorgon och alla bara hatade mig och jag gjorde fel och tog livet av massa patienter! Tur att det är undersköterska jag ska bli och inte läkare, annars hade kanske slutat så, vem vet? haha! skojja bara ;P
Jaja, förhoppningsvis så blir det inte så.
Godnatt allihopa, och sov så gott så hörs vi i imorgon!
Puss och kram <3


Glöm inte min fråga angående tatuering i det här inlägget! Hade varit gulligt om ni kunde svara på den =)

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar; Det får jag nog göra! Tack så mycket. Tack detsamma! Sov gott.

2008-05-04 @ 22:19:40
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: J

godnatt :P

2008-05-04 @ 23:23:30
URL: http://joceelyn.blogg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0